3. Dünya Savaşı – 2

Sevgili canlar tekrardan selamlar. Sizleri hürmetle selamlıyorum, güzel bir hafta diliyorum;

 

Bugün müzakere anlamında bir görüşmenin gerçekleşeceği ve tüm dünyanın gözünün burada olacağını biliyorsunuz. Aslında ortada basının hatta dünya basınının yaptığı algı operasyonunun dünya medyasında ve Türkiye basın ve medya gruplarında sizlere aktarılan gibi olmadığını, hatta Putin’in veya ekibinin bile bu görüşmeye gitmeme ihtimalinin bile yüksek olduğunu; benim kanaatimce görüşme olmayacak, olsa bile sizlere ve dünya medyasına servis edildiği şekilde Rusya’nın başarısız olduğu yüksek oranda kayıplar verdiği gibi gibi durumlardan mütevellit masaya oturmaya mecbur kaldığı şeklinde bir görüşme gerçekleşmeyecek.

Sevgili canlar; ülkemizde basın ve medyaya hükmeden “pelikan grup”, tv ve gazetelerde neyi yayınlatmak istiyorlarsa onu yayınlatıyorlar; yani küresel gücün fetö’den sonra yeni yapılandırması olan pelikan grup, kendilerine gelen direktifleri tv programları olsun basın grupları olsun, hatta sosyal medyada yapılan programlar olsun hepsinde gözlemleyeceğiniz bir algı yaratılıyor. Bir “Ukraynacılık” furyası tüm dünyada toplumlara aşılanmaya çalışılıyor ve jeopolitik denklemlerden ihtisas anlamında bilgi sahibi olmayan toplumlar sadece insanı duygularla anlatılanları kabullenmek zorunda kalır.

 

Buradan belirtmeliyim tekrar; ben asla savaşı veya ölümü savunan bir insan değilim. Ukrayna halkına dua eden birisiyim aslında dünya basınına Rusya’yı kötü karakter, Ukrayna’yı ise mağdur gösteren dünya basını sizleri kandırmaktan öte bir şey yapmıyor! Katil ABD’nin ve sömürgeci bir çok AB ve NATO ülkelerinin hepsi dünyaya barış sloganlarıyla girip ortalığı kan gölüne döndürmekten öteye geçmeyen gerçeklerden başka bir sonuç ortaya koymamıştır.

Bu ülkelerin derdi Ukrayna ve halkı değildir. Yıllarca ekonomik darboğazda olan Ukrayna halkına neden geçmiş çeyrek asırda bir farkındalıkları olmadı da şimdi neden bir Ukrayna sevdası başladı?

 

Sizler bu tarafı görmüyorsunuz çünkü silahlandırmak için, işgal için, gelecek yıllarda yeni coğrafyaları kan gölüne döndürmek ve sömürmek için.. Bu nedenle Rusya bu süreçte Ukrayna’nın NATO üyeliği noktasında istikrarlı duruşu devam edecektir ve bu savaş şu aşamada müzakerelerle sonlanmayacak ve önümüzdeki günlerde Çin, Hindistan ve İran da sürecin içerisine girecektir.. Savaş başlamadan haftalar önceden tutun da bu güne kadar Ukrayna halkını başındaki komedyenle bu sürece iten ölümlere sebebiyet veren ABD ve AB keza NATO üyeleri 500 milyon dolarlık bir askeri yardımdan başka ne verebildi Ukrayna’ya?

Destek olarak silahtan başka ne verdi?

Gelişmekte olan ülkelerde siyasi partileri ve onların genel başkanlarını satın almak için verdikleri milyar dolarlık bütçeler kadar bile yardım yapamadı. Asker gönderme yapabildi mi? Yapamaz. Neden? Avrupa halkı sokağa dökülür, körü körüne ölüme gönderemez başaramaz bunu.

 

Bu nedenle sizlere şunları ifade etmek istiyorum. Bu süreç devam edecektir. Oyuncular artacak ve yangın büyüyecektir ama sizlere kasemle teminat ederim ki Türkiye ekonomisi bu süreçten etkilenmeyecektir. Öyle felaket tellallarının dediği gibi küresel ekonomi krizi olmayacaktır.. Evet bu süreç AB ve NATO ülkelerine korkunç maddi zararlar verecektir. ABD’nin çöküşünü hızlandırıcaktır. Ama Türkiye ekonomisi bu süreçten etkilenmeyecektir. Bu konuyu benimle tartışabilecek ve bu konuda aksini idda edip bu iddasının ilerleyen günlerde kişileri tarihin çöplüğüne sokacağı aşikardır… Bilgiyi Türkiye’deki yayın organları yerine farklı yerlerden almaya bakın; her zaman derim ya karga çöplüğe bülbül güle götürür diye …

 

30 yıllık yapılmış planlama 5-6 günde nihayete ereceğini düşünenler yanılacaklardır…. Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle..

 

Kaan SARIAYDIN

Bu gönderiyi paylaş

Comments (27)

  • Yusuf

    Çok merak ediyorum Kaan bey Türkiye ekonomisi etkilenmeyecek diyorsunuz da peki bu hergün zam üstüne gelen zamların sebebi nedir bunuda açıklayabilir misiniz?

    8 Mart 2022 , 23:44
  • Asgar

    Kaan bey saygilarla tebrizden yaziyorum .
    Kaan bey bu sureçte ve ilerleyen sureçte guney azerbaycan nasil olacaktir ???

    4 Mart 2022 , 18:59
  • DUYGU

    Sanırım altın’da bu tiyatrodan haberdar. Baksanıza ons uçması lazımken utanmasa düşecek 🙂

    2 Mart 2022 , 14:30
  • Ahmet Evren

    Gönlüne yüreğine sağlık Kaan abi yine kaleminden Türk ve şuuru dökülmüş aydınlatman için minnettarız.

    1 Mart 2022 , 11:05
  • Metin YILMAZ

    Niyeti kötü olanın attığı ok bir gün kendine döner (H. Z Ali r. Anh) ağzınıza yüreğinize sağlık Reis

    28 Şubat 2022 , 21:54
  • abdurrahman taşdemir

    hocam 7 gunde savaşın sonucu belli olacak demiştiniz şimdi savas sureci çok uzun sürecek diyorsunuz. bazı olayları daha acık anlatabilirsiniz sevinirim. iyi günler dilerim

    28 Şubat 2022 , 21:10
  • Ahmet

    Kan abim. diyerek sözüme baslaka istedim fikirlerinize on görünüşenuze saygı duyduğum birisiniz
    Ben bunların oyunlarını sizle beraber daha iyi öğrenip anlamaya başladım. Gerçekten konuşmalarınız yerinde ve doğru takibe devam rabbim size feraset aydınlığı bolca versin saygı ve selamlarımla

    28 Şubat 2022 , 19:25
    • Kaan

      Helal olsun hocam nereye bakarsan onu görürsün gözü ve gönlü kör insanlar bunu anlayamaz…

      1 Mart 2022 , 21:06
    • İlayda deresoy

      Şimdiden Türkiyenin ekonomisi değişti. Sebze ve meyvede düşüş başladı. Rusya ve Ukraynaya ihracat durunca iç piyasaya dönüş yaptı.

      1 Mart 2022 , 23:42
  • Süleyman Akseki

    Herkesin bildiği gibi NATO denilen oluşum, Ulus Devlet üzeri bir oluşumdur ve lideri de ABD’dir.
    Lider ne planlarsa diğer ülkelerden de destek alarak istediklerini yavaş yavaş yapmaya çalışır.
    Daha 2-3 ay öncesine kadar kimse Ukrayna hakkında doğru düzgün bir bilgiye sahip değildi.
    Şimdi ise özellikle “Herbokoloklar” da savaş uzmanı kesildi, Covid_19 bitti herhalde?
    Bu arada Ukrayna’da haber yapan bir bayan vardı ve FETO bağlantısı olduğu ortaya çıktı.
    Zaten Türkiye’den kaçan bir sürü insan, bilerek veya bilmeyerek vatan hainliği yapanlar orada yaşamaktadır.
    Rusya ise, evimin etrafını köpekler ile çeviriyorsun ve sokağa çıkarsam bana ve aileme zarar vereceksiniz demek istiyor. Bir nebze bizim Kıbrıs, Irak, Suriye durumuna çok yakın.

    Rusya’yı belirli bir zemine çekmek istiyorlar, sonrasında ise Türkiye ile ilgili planları var.
    Ama öyle bir şey olduğunda ise;
    Dünya üzerinde öyle bir TÜRK kenetlenmesi ile alakalı bir Başkaldırış yaşanacak ki, herkes TÜRK Dünyasının Gücünü yüreklerinde hissedecektir.

    28 Şubat 2022 , 17:47
  • Sadaya

    Merhaba! Kaan bey 2 ci Karabax savaşindan bu yana sizi izliyorum! Emeyinize sağlik! Her kelimenizin altina imza atmaya hazirim! İyi ki varsiniz! İyi ki bizleri eyitiyorsuz! Cok teşekkür ederim!

    28 Şubat 2022 , 17:41
  • muzaffer

    merhaba sayın Hocam aslında bu gösteriyorki amaç türkiyedir. başkabirşey değildir.
    türkiyenin etrafın çevirmişlerdir sadece karadeniz bölgesi kalmıştı o da tamamlandı.
    oyun büyüktür. Allah vatanımızı muhafaza etsin.

    28 Şubat 2022 , 16:42
    • Ilknur

      Yüreğine diline sağlık hocam çok net aciklamissin kalemin daim olsun inşallah 🤲🤲🤲🤲

      2 Mart 2022 , 08:30
  • Elif

    Şu sosyal medyalar yok mu boş insanlar boş boş konuşuyorlar, saçma sapan şeyler paylaşıyorlar artık insan sinir oluyor. Herkes Ukraynayı destekliyor oysa Ukrayna devleti zalimin teki, ben asıl Ukrayna halkına acıyorum onlar zalimlerin hesaplaşmasının ortasında kaldılar Rabbim onları korusun. Teşekkür ederiz hocam.

    28 Şubat 2022 , 16:03
  • Haci

    Salam aleykum kaan ber tesekur ederim fikirlrinize gore men sizi takib edenlerdenem ve sizi bu plandemide tanidim. Fikirlerine ve sozlerine hormetle yanasan bir insan kimi size hormetim var.

    28 Şubat 2022 , 14:47
  • Birgül bayraktar

    Aslında natonun abdnin son çırpınışları kendi guclerini geri alma peşindeler fakat küresel cete abdden Çine geceli cok oldu abdyi bitirdiler kendilerince abdnin Turkiyeyi cevrelemesi son kozunu Turkiye uzerinden oynayabiliri aklimiza getiriyor Türkiye güçlü bir dogu blogu olusturmali ortak para birimine kadar zelenskinin arkasinda Turkiye karşıtı mafya oldugunu hepimiz biliyoruz ve biz ordaki halka aciyoruz her seye ragmen umarim bu tiyatro son bulur daha fazla insanin canina mal olmaz muzakereler devam edecektir mutlaka ama putine guvenilmez sag gosterip sol vuran bir lider umarim her sey ukrayna halki icin daha iyi olur…

    28 Şubat 2022 , 14:26
  • Emine

    Bence bu savaş turkiyeye sıçrayarak. Ukrayna bahane. Türkiye tarafsız. Ama sonuç olarak bütün gözler ülkemizde. Allah sonumuzu hayır eylesin.

    28 Şubat 2022 , 13:51
  • MUHAMMED VEFA GOK

    Kıymetli görüş ve bilgileriniz için çok teşekkür ederiz

    28 Şubat 2022 , 13:27
  • Mustafa Sönmez

    Rusyanın hedefinin aslında Türkiyeyi 4 biryandan çevirip ilk fırsatta saldırmak ama bundan önce azerbaycanıda işgal edecek suriye libya iran zaten yanlarında ermenistan ırak bakalım kimi seçecek istanbulu yeniden büyük Rusya imparatorluğu kurup başkent yapmak istiyorlar bayraklarındaki bizansın yıkılmasından sonra roma amblemini kendi bayrakları yapmalarından belli bu onların hesabı birde Rabbimin ve Türklerin hesabı var hayırlısıyla..

    28 Şubat 2022 , 13:26
  • Sami

    Nato büyük zarar görecek ama nato üyesi olan bizler nasıl ayrışacağız merak ettim doğrusu

    28 Şubat 2022 , 13:14
    • Nalan

      Çok teşekkür ederim Kaan bey bizi bilgilendirdiğiniz için .

      28 Şubat 2022 , 13:20
      • Lale

        Merhaba dediklerimize aynen katılıyorum ortada bir tiyatro dönüyor amaç rusyayı bizimle savaştırıp iki ülkeden kurtulmak karadenizdeki gazımıza ve elde olan herşeye çökmeye çalışıyorlar dede ağaç silah ile donatıltı Suriye keza öyle bunlar boşuna yapılmadı bir taşla iki kuş vurmak istiyorlar okadar komik ki rusyayı çok güçsüz gibi gösteriyorlar sanki Rusya ilk defa savaşıyor komedyen de kahraman yaptılar çok komik bir tiyatro var ama yemezler biz kimin ne mal olduğunu biliyoruz komedyen sürekli Türkiye ye teşekkür ederiz sihalar falan kışkırtıyor Rusya yı adiler başınızda patlar inşallahhhh kirli planlarınız

        28 Şubat 2022 , 13:34
  • Fahri Melih bilgiç

    Alemde teksin reis. Ben senden ve senin gibi vatan evlatlarından razıyım. İnşallah rabbimde sizden razı. Bunu görüyorum. Ben kör degilim. Yeni kucağıma aldığım evladım şahit olsun ki bu vatanın bir karış toprağına canım feda olsun. İnşallah bu ülke fesadından,haininden, gafilinden temizlendikten sonra dunyaya hukmedecek. Güzel ve yüce insan Allahin selamı üstunde olsun. Allah güç sabir versin.

    28 Şubat 2022 , 13:11
  • Bakir

    Sağ ol hocam 6. Hissimizin sesi oldun

    28 Şubat 2022 , 13:03
  • Suide Şimşek

    Kaan bey iyi ki varsınız. Allah sizi korusun. Takipteyim. Aynı inançlarlayım. Bilgilerinizi paylaşımlarınızı paylaşarak insanlara doğru bilgi adresine ulaşmaları için gayretteyim.
    Saygılarımla

    28 Şubat 2022 , 12:32
    • Sevim bozoğlu

      Allah razı olsun sizden,ağzınıza kaleminize sağlık.

      28 Şubat 2022 , 13:17
    • Lale

      Merhaba dediklerimize aynen katılıyorum ortada bir tiyatro dönüyor amaç rusyayı bizimle savaştırıp iki ülkeden kurtulmak karadenizdeki gazımıza ve elde olan herşeye çökmeye çalışıyorlar dede ağaç silah ile donatıltı Suriye keza öyle bunlar boşuna yapılmadı bir taşla iki kuş vurmak istiyorlar okadar komik ki rusyayı çok güçsüz gibi gösteriyorlar sanki Rusya ilk defa savaşıyor komedyen de kahraman yaptılar çok komik bir tiyatro var ama yemezler biz kimin ne mal olduğunu biliyoruz komedyen sürekli Türkiye ye teşekkür ederiz sihalar falan kışkırtıyor Rusya yı adiler başınızda patlar inşallahhhh kirli planlarınız