3. Dünya Savaşı – 3

Sevgili canlar, herkesi hürmetle selamlıyorum, sağlıklı huzurlu ve bereketli bir gün diliyorum ..

Bugün yine sizlerle malum savaş ile ilgili açıklamalarda bulunmak istiyorum. Bugün ikinci görüşme gerçekleşecek Rusya ve Ukrayna arasında. Sırf toplumlara demokratik bir eylem gibi gösterilmeye çalışılan bir tiyatrodan başka bir işlevi olmayacak. Bu görüşme olumluluk içeren bir sonuçla tabi ki sonuçlanmayacaktır. Ciddi anlamda görüşmelerin başlaması noktasında Ukrayna devletinin başındaki komedyenin Avrupa ve ABD’den gerçekten bir faydanın olmayacağını gördüğünde başlayacaktır. Dünyanın bir ucundan bir ucuna demokrasi çığırtkanlığı yapan ABD ve onun şakşakçıları Avrupa yaktıkları ateşe Ukrayna’yı maşa olarak kullanıp ateşi daha da harlamaktan öteye geçmeyecektir. Maalesef önümüzdeki günlerde daha da tırmanacak olan bu gerilim masum Ukrayna halkının hayatlarını sonlandırmaktan, derin yıkımlar bırakmaktan öteye geçmeyecektir…

Şimdi yaptırım tiyatrosunu oynayan ABD ve Avrupa 3.dünya savaşı için planlanmış derin mekanizmaların oyuncuları tarafından tasarım edilmiş kripto ekonomi refleksleri karşısında delinen ambargoların yaklaşık bir asırdır tasarımını yaptıkları bağımlı ekonomi sisteminin çöktüğünü de görecektir. Fillerin tepişmesinde ezilen çimler masum Ukrayna halkıdır. Köklü bir siyasi, iktisadi ve politik hiçbir titresi olmayan Ukrayna başkanının bir devlet adamı gibi değil de beyaz sarayın basın sözcüsü gibi davranan tutumları dünya basınında Rusya’nın haklı gerekçesini anlamsız ve mantıksız bulan eylemi tüm bunlar için şu ifadeyi kullanabiliriz: eli kanlı kapital haçlı birliği diye düşünebiliriz.

Bu birlik önümüzdeki yıllar Musul, Kerkük için misak-ı milli için malum devletçiklerinde sırtını sıvazlayıp üzerimize salacaklardır. Ümidim odur ki Ermenistan’dan ders almayan kukla devletçikleri Ukrayna sürecinden ders alır ve yarınlarda olası bir hadsizlik  içerisine girmezler…

Kardeşlerim bu savaş çetin bir boyut alacaktır! Bu savaşta aslında en etkili etmen Çin’in önümüzdeki günlerde yapacağı hamleler belirteç olacaktır. Çok yüksek ihtimal Rusya destekli eylemleri Avrupa ve ABD’yi sıkıntılı bir sürece sokacak ve o zaman saflar tamamen bloklaşmaya doğru gidecektir. Sizlere şunu ifade edebilirim 3.dünya savaşı hangi boyuta girerse girsin Türkiye bu süreçten olumsuz etkilenmeyi bırakında aksine ekonomik ivme kazanacaktır. Çok uzun yıllar ülkeme karşı entrikasal süreçleri işleten ABD ve Avrupa’ya bu defa sıcak savaşın harlandığı zaman entrikasal süreçleri Türkiye işletecek ve masa altından sopayı gösterip ekonomik akış sağlayacaktır. Bunu çok yakın süreçte göreceksiniz….

Bir de şu kısım var; sizleri bilgilendirmek istediğim kripto para dünyası bugünler için tasarım edilmiş ekonomik bağımlılık dolar ve SWIFT kubbesini delecektir. Kripto para dünyası bambaşka bir yöne doğru yolculuk yapacaktır. Bu konuda herhangi bir eğitim ve bilgi akışından mahrumsanız sakın dahil olmayın. Evet, ben her zaman kripto para dünyası için bir rulet masasıdır derdim. Şimdi gerçek ekonomik kimliğine kavuşacaktır. Bu konuda sizlere gerekli, eğitimin verileceği bir platform çalışması nihayete kavuşmak üzere. Bu durum nihayetine kavuştuğunda bilgi sağlayacağım sizlere.

Sizlere hürmetlerimi iletiyorum ..

Allaha emanet olun.

 

Kaan SARIAYDIN

Bu gönderiyi paylaş

Comments (27)

  • aytekin

    kaan bey musul kerkük e kavuşuyomuyuz

    8 Mart 2022 , 00:08
  • Matruşka

    Hocam bazı yerlerde söylediklerinize katılamıcam.Ben başka bir fikir yürüteyim.Rusya ve Amerika görüntüde düşman.Ama masa altında anlaştılarsa Ukrayna pastası Rusya’ya verildi bunu ap açık görüyoruz.Gerçekte ise Amerika (NATO) ile Türkiye arasında (perde arkadında)büyük savaş var.Amerika(NATO) Rusya ile gizli anlaşıp bizide Rusyaya yem yapmaya kalkmasın.Karşılığında Rusya ile beraber olup,Ukraynaya yaptıkları katakulliyi Çine yaparlarsa.Ozaman Amerika hem Çinden kurtulur hemde Türkiye iyice zayıflar (bir nevi Rusyaya bağımlı hale gelir.) Böylece Amerikaya ve NATO ya daha çok hareket alanı doğmazmı?Afrika,Ortadoğu Avisyralya ve Avrupa Amerika ve NATO’nun güdümüne girer Kafkaslar ve Çinin bir kısmı Rusların güdümüne tamamen girer ve Türkiye ise Rusyaya tam bağımlı hale gelmez mi? (bu olay tüm Türk dünyasını etkiler)Çünkü Amerika ve NATO nun başka kurtuluşu yok…Bu yazdıklarım korku değil sadece Amerika ve Nato gözüyle olayları kurgulamak.Ne yapa bilecekleri hakkında sadece fikirlerden birtanesi….Cevap yazarsanız sevinirim…MATRUŞKA

    5 Mart 2022 , 19:32
  • Ezber bozan

    3. Dünya savaşı çıkarsa kesinlikle nükleer bombalar patlar bu da savaşın tarafı olmasak bile Türkiye ve Dünya için hiç iyi olmaz

    4 Mart 2022 , 21:38
  • Metin Yılmaz

    👏👏👏👏

    4 Mart 2022 , 14:49
  • Bilal Adalı

    Mükemmel

    4 Mart 2022 , 04:51
  • Süleyman Akseki

    Hürmetler ve selamlar bizlerden de gelsin üstadım.
    Küreselciler veya isyan eden grup üyeleri dediğimiz kitlenin en büyük gelir kaynağı elbette paradır.
    Kripto para dünyası ile Petro-Dolar sisteminin Ulusal Devletlerin cesaretiyle inşallah delinmeye hazırdır.
    Tek bir kıvılcım ile bütün Dünya farklı bir boyuta taşınacaktır, Allah’ın izni ile.
    Yurtdışında yaşan herkes için Türkiye büyük bir nimettir. Lakin herkesin işi, gücü, akrabaları ve kurulu düzeni vardır.
    Bunları göze alarak bir yerden bir yere taşınmak elbette zordur. Ama bulunduğunuz ülkede malınıza ve mülkünüze diş geçirmek isteyen bir sürü vahşi insan diyemeyeceğimiz mahlukat bulunmaktadır.
    Herkes kendince gelir – gider dengesini iyi ayarlamaya baksın.
    Borç, harç, kefil, senet vb. gibi şeylerden uzak durun.
    Maddi durumunuz dahilinde ya taşınmaza girin, yada elle tutulacak şekilde Altın-Gümüş gibi gerçek değeri olan varlıklara giriniz. Sakın ülkelerin bastığı kağıt parçalarına güvenmeyiniz.
    Özellikle de Kredi kartı denilen, tam Şeytan icadı diyebileceğimiz şeye bulaşmayın.
    O şey zaten sizin helal kazancınızın bile belki %10 eksilmesine vesile olabilmektedir.

    1-2 aylık ev – iş yeri – yeme içme gibi gideriniz kadar Türk Lirası bulunsun yeter.
    Örnek neden ise; Amerika’nın bastığı kağıt parçaları ülke içinde bile kullanımı azalırsa,
    Dünya çapında yavaş yavaş değeri düşmeye başlayacaktır.

    4 Mart 2022 , 00:29
    • Halil semiz

      Abi ben seninle gelişmemin son evresini tamamladım iyiki daha erken çıkmadın zamanı hesaplayarak çıktığını biliyorum yanlız benim şu kısa zamanda gördüklerimi bir şekilde sana aktarsam belki yardımım dokunur sana değil yanlış anlama devletimin yanında sen sadece yok arkadaşım olursun.selamın aleyküm

      4 Mart 2022 , 01:24
      • Natela

        Kaan bey bu küresel çetenin planlara karşı çıka bilecekmiyiz?insanlığa karşı onların yaptıkları pis işlere bizim de planımız var mı?? Dünyanın çoğu ve ya hepsi yönetim onların insanları… Bu şekilde nasıl insanlar kazanacak?? Kazanmak mümkün mü?

        4 Mart 2022 , 07:57
  • B

    Teşekkürler Kaan abi. İnşallah dediğiniz gibi olur, Türkiye daha da yükselir.

    4 Mart 2022 , 00:16
  • Ercan Kara

    Kaan abi Allah razı olsun sen anlatıyor sun biz bilgilendiriyoruz

    4 Mart 2022 , 00:07
  • Mustafa

    Icimizdeki amerikencilara ders olsun zelenskinin sacma sapan halleri.
    Akli kalemi milli olan koca yurekli insanlara ve devletimize ALLAH güç kuvvet versin.

    3 Mart 2022 , 23:06
    • Erol Çetinkaya

      Kaan bey değerli görüşleriniz için çok teşekürler. Bilgi sizden ,ilgi bizden.

      3 Mart 2022 , 23:31
  • Cengiz Üner

    Sizi tv kanallarında görmek istiyoruz. Çıktığınız kanal varmı bilmiyorum. Varsa eğer sayfanızda paylaşırsanız sevinirim

    3 Mart 2022 , 20:09
  • Ahmet Can Çağlar

    Allah razı olsun Kaan hocam 18 yaşındayım sayenizde dünyaya çok farklı bakmaya başladım analiz konusunda önemli bir yok aldım. Allah ayağınıza taş değdirmesin sizi daha çok görmek isteriz:)

    3 Mart 2022 , 19:26
    • Gülay

      Teşekkürler takipteyiz

      3 Mart 2022 , 22:48
      • B

        Teşekkürler Kaan abi. İnşallah dediğiniz gibi olur, Türkiye daha da yükselir.

        4 Mart 2022 , 00:15
  • Züleyha

    Allah razi olsun Kaan bey. Aciklamaniz cok güzel. Endise ile haberlere bakiyoruz. Almanyada dogma büyüme olarak inanin 3. dünya savasi ciksin arkamiza bakmadan Türkiyeye geliriz. Öleceksek savasacaksak vatanda insaAllah. Umarim o günler olmaz. Rabbim ülkemi bu kaosdan karli ve büyümüs olarak cikarir.

    3 Mart 2022 , 19:18
  • Kemal

    Kaleminize yureginize saglik kaan bey kripto para konusunda bilgilendirme ve Eğitim derslerinize baslamak icin sabir sizlik la bekliyor olacam saygilarimla saglicakla kalin

    3 Mart 2022 , 18:52
    • Kutsalay

      Selam Kaan Bey,

      Yurtdişinda yasayan Türkler olarak, bizim uzun ve kisa vadede ne yapmamiz gerekiyor?

      Selamlar

      3 Mart 2022 , 20:14
  • Nazif esen

    Türkiye bu işten karli çıkacak

    3 Mart 2022 , 18:33
  • Şengül

    Selam Kaan bey bu paylaşımı niye telegramda paylasamiyoruz??.

    3 Mart 2022 , 18:08
    • Sema

      Telegram adressini bede alabilirmiyim?

      3 Mart 2022 , 20:31
  • TANSEL MALKOÇ

    Ağzınıza emeğinize yüreğinize sağlık.

    3 Mart 2022 , 18:01
  • Ferdi

    Hocam kalemine saglik. Umalimda iyi dileklerinin hepsi gerceklesiin

    3 Mart 2022 , 17:55
  • Nurullah üzen

    Ben nurullah üzen hocam bizde bu yürek varken kimse bu memleketime dokunamaz 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷bakın bu bayrağa hep dalgalanacak

    3 Mart 2022 , 17:49
  • Vedat

    Allah ragzi olsun kaan bey,..Avrupa icin onden bahsettikleriniz hemen hemen hepsi oldu,heleki turkiye ve turkiye karsiti siyaset ile oy devsirmeye calisanlar ,gurbetciler uzerine yogun baskiyi artirdi,tabiki hakiki vatan severler ve muslumanlar icin,ama vatan millet,benlik,din ,konusunda umursamazlar icin degil,onlar icin degisen bisey yok

    3 Mart 2022 , 17:42
    • Mustafa AKTÜRK

      Hocam kalemine ve yüreğinize sağlık.

      3 Mart 2022 , 18:06