3. Dünya Savaşı Bitmiştir !!!

Sevgili canlar, öncelikle güzel ülkemin ve tüm İslâm aleminin Berat Kandili mübarek olsun, rabbim dualarınızı kabul eylesin. Bu mübarek günün hürmetine hastalara şifa, darda kalanlara ferahlık ve dünyanın neresinde olursa olsun savaşların olmadığı, zulümlerin olmadığı, göz yaşının ve vatanlardan sürgünlerin olmadığı bir dünya hasıl eylesin.

 

Sizlere bugün 3.dünya savaşının seyriyle alakalı naçizane bilgiler paylaşacağım.

 

Sevgili canlar, savaş bitmiştir!

Evet, bu savaşın kaybedeni ABD, AB ve İngiltere’dir. Kazananı sadece Rusya değil, kazanan Rusya’nın yanı sıra Polonya, Romanya, Gürcistan, Macaristan, Moldovya, Litvanya, Türkiye ve Ukrayna halkıdır.

Evet, bu savaşta Ukrayna kaybetmedi! ABD’nin, İngiltere’nin, AB’nin sokak kuklacılığından alıp başa getirdikleri ve planlarını hayata geçirmek için savaş çığırtkanlığı yaptırdığı şaklaban kaybetmiştir. Bu savaşta kapital çete kaybetmiştir! Bu savaşta kapital çetenin itibarı kaybolmuştur! Dünyaya zulüm, göz yaşı, kan ve ölümden başka bir şey vermeyen kan emici istilacı sömürgeci zihniyetler kaybetmiştir!

Bugünden sonra yaşanacaklara gelirsek; bu savaştan son derece yaralı çıkacak olan ABD, AB ve İngiltere gerçekten dünyanın kendilerinden ziyade olmadığını anlayacaktır ve artık dünyada başka planlarını hayata geçiremeyeceklerdir. Her ne kadar dünya basınında bir “Ukraynalizm” akımı hayata geçirmeye çalışmış olsalar da, başarılı olamamışlardır. Dünya arenasında tokadı yiyip oturmuşlardır. Sözüm ona ABD konseyine hitap eden kuklacı tüm süreç sonunda ABD’den çıktığı sahne ücreti olan 800 milyon dolarla en yüksek stand-up ücretiyle tarihteki yerini alan komedyen olarak anılacaktır…

Savaş bitmiştir! Bu saatten sonra ABD, AB ve İngiltere yönettikleri halklara karşı hristiyan dünyasının katı şeriatçı yapısına karşı – önümüzdeki günlerde görürsünüz – sahneye Vatikan’ı, sokaklara da papazları sürecektir. Ama ne yapılırsa yapılsın, ateşten coğrafyaya Ukrayna’yı masa olarak kullanmış ve ateşe atmıştır. Yalnız unuttuğu bir şey var: “Masayı ateşe atarsan elini de yakarsın!”…

 

Bir sonraki paylaşımımda dünya ekonomisinin alacağı şeklin tarifesini paylaşacağım.

 

Tekrar Berat Kandiliniz mübarek olsun diyorum, dualarınıza talibim. Allaha emanet olun…

 

Kaan SARIAYDIN

Bu gönderiyi paylaş

Comments (18)

  • Yaşar

    selam hocam nasıl bittdi?detaylı bilgi vere bilirmisiniz.

    18 Mart 2022 , 13:35
  • Zekiye

    Lafın tamamı deliye söylenir.kaan bey gayet güzel başlıklar halinde ışık tutmuş detaylı incelemeyi bizzat okuyucular yaparsa bilgi çeşitleri anlama kapasitesi artacaktır.sagolsun yazmış anlatmış.

    18 Mart 2022 , 06:56
    • Samet

      Hocam size ulaşmaya çalışıyorum fakat ulaşamıyorum ben kızılelma ruhuyla icraat halinde bütünleşip bir nefer olmak istiyorum. Bunun içinde öncelik iyi bir lider ve ondan öğrenecekleriniz olmalı. Beni yanınıza alın sizinle beraber hareket edeyim

      19 Mart 2022 , 02:19
    • Saliha

      🇹🇷Sevgili Kaan bey
      Muhteşem ve Umutla dolu heyacan verici Üslubunuza Sonsuz Teşekkürler Olağanüstü bir süreçten geçiyoruz. Şimdi bizlere düşen Eşsiz Vatanımız Bayrağımız, Toprağımız için
      Herkes üzerine düşen görev ve sorumlulukları yerine getirmeliyiz. Rabbim daima iyilerle beraberdir Samimi, İhlaslı Milli şuurla nefes alan tüm İnsan Olabilene Selam olsun. 🤲☺️🙋‍♀️

      19 Mart 2022 , 15:21
  • İrfan Bilgili

    Merhaba kıymetli Kaan Hocam,

    biz de sizin berat kandilinizi kutluyoruz ve tüm insanlığa ve evrene hayırlar, barış ve huzur getirdiği için şükrederek seviniyoruz.

    YouTube kanalı açacağınıza şükürler içinde seviniyor ve şimdiden hayırlı olsun dileklerimizi iletiyoruz.

    Değerli bilgileriniz ve güzel haberleriniz için minnet ve şükürler içinde güzel dualarımızla her zaman sizinleyiz.

    Kalbiniz ferah, gönlünüz hoş, yüzünüz güleç kalsın hep.

    Gönüldaşlığımızla, güzel dualarımızla hep yanınızdayız.

    Kandiliniz mübarek olsun. Sevgiyle kalın ve Allah’a emanet olun … 🙏🙏🙏🧿

    17 Mart 2022 , 23:55
  • Mehmet akif

    Hocam , İsrail neden ülkemize geldi

    17 Mart 2022 , 21:38
    • Gülay paltacı

      Çok teşekkürler iyi ki varsınız Allah’ım yar ve yardımcınız olsun

      17 Mart 2022 , 22:49
      • Saliha

        🇹🇷Sevgili Kaan bey
        Muhteşem ve Umutla dolu heyacan verici Üslubunuza Sonsuz Teşekkürler Olağanüstü bir süreçten geçiyoruz. Şimdi bizlere düşen Eşsiz Vatanımız Bayrağımız, Toprağımız için
        Herkes üzerine düşen görev ve sorumlulukları yerine getirmeliyiz. Rabbim daima iyilerle beraberdir Samimi, İhlaslı Milli şuurla nefes alan tüm İnsan Olabilene Selam olsun. 🤲☺️🙋‍♀️

        19 Mart 2022 , 15:22
    • Enes

      Maşallah hocam mükemmel döktürmüşsünüz yine dilinize sağlık 😊😊

      19 Mart 2022 , 23:11
  • Metin Yılmaz

    Hayırlı kandiller olsun abim benim Tüm İslam aleminin kandili mübarek olsun

    17 Mart 2022 , 21:15
    • Taylan586

      Kaan bey merhaba, şaklabandan kastınız Zelenski sanırım. Ama biliyorsunuz ki o halkın %73 oyuyla başa geldi. Yaptığı şey ülkesini savunmak. Rusyaya karşı güçsüz oldukları için maalesef Abd ve batıdan yardım istiyor çaresizce. Demek istediğim zelenski batının getirdiği kukla değil. Halkının seçtiği bir adam

      17 Mart 2022 , 23:22
  • Süleyman Akseki

    Tüm İslam aleminin ve insanlığın Berat Kandilini kutlayalım.
    Suudi Arabistan petrolü artık Amerikan Doları ile satmayacağım dedi.
    Acaba neye, nasıl güvenip böyle bir şeyi yapabiliyor? Önce bunu irdelememiz gereklidir.
    Bunu daha önce deneyen Irak ve Libya’yı nasıl karıştırmışlardı, hatırlamalıyız.
    Dolar rezerv para statüsünü kaybedince;
    ABD’nin milli geliri önce %50 düşebilir, sonrasında ise insanlar da bu paradan uzaklaşınca, ne olacağını göreceğiz.
    Rusya şimdiler de ise gübre ve enerji kaynakları ile fiyatları belirleyip ona göre istediği şeyleri yaptırmaya zorlayacaktır. Avrupa ve Amerika da insanlar görmediği şekilde ekonomi ile orantılı iç savaş durumlarını görmemiz yakındır. Gelecek bütün insanlık için daha iyi günler getirecektir.

    17 Mart 2022 , 20:04
  • Yasin

    Hocam rusya kazandiysa siradaki hedef azerbeycan ve Gürcistan daha daha sonra turkiye olur sicak denizlere inmek istiyecekler. Reis bir cok ulke lideri ile görüştü amaç ne idi ekonomimiz nasil olucak teşekkürler

    17 Mart 2022 , 18:20
  • Joe Biden

    Neyi nasil nezaman… sadece uzerinden ayranin kopugu misali gecmissiniz. Dive into more detail mr Kaan.

    17 Mart 2022 , 17:26
  • Nezih

    Hocam ,nasıl bitti? Birax daha detaylı anlatırsanız iyi olur..

    17 Mart 2022 , 17:14
  • Mustafa bsş

    Beraat kandiliniz mübarek olsun.

    17 Mart 2022 , 17:04
  • Mustafa

    Hocam öncelikle sizin de Berat kandiliniz mübarek olsun peki bu yamyam Amerika kaybettiğinin farkında değil mi
    Eğer farkındaysa işin içine NATO yu sokma ihtimali var mı?
    Hatırlı günler dilerim

    17 Mart 2022 , 16:59
  • Yusuf

    Hocam inşallah soğuk bir savaş şakası değildir.

    17 Mart 2022 , 16:53