Dolar !

Geldim geldim merak etmeyin.. Zaten size bir söz söyledim, ben size siz bana hayırlı olun diye değil mi ?!!

Ülkemizde benim uzun yıllardır izlediğim bir senaryonun sizlere göre aynı ama gerçekte değişik bir versiyonu sahnelenmekte.

Evet hemen dolar diye söylendiğiniz çok belli.. Doğru ama hatta ilk okula bile inmiş dolarizasyon eşittir kombinezisyon kombine dolar bu yükselen tekli bahis değil efendiler kombine bu kombine; yani bir kupona bir çok bahis koymak.. Şimdi benim ülkemde uzun yıllardan beri hatta spor loto spor toto yokken bile var olan bir bahis çetesi vardı. Neydi biliyor musunuz? Dolar çetesi ve emeklisi, yaşlısı, memuru, hakimi, savcısı, doktoru, hemşiresi, öğretmeni hep dolar alırdı. Neden biliyor musunuz? Çünkü siyaset standart bir şekilde değişirdi, nasıl değişirdi anlatayım size. Mevcut olan iktidarlar dolarla giderdi. O zamanlar onlar böyle faiz indirimini bırakın, artırdıkları halde bu faiz çetesinin karnını doyuramazdı.. Şimdi ise rest çekiliyor, faizler son iki hamleyle yüzde 300 indirildi ama öyle aham şaham bir tepkime olmadı.

Bir düşünsenize eskiden %500 artırıldığı halde devalüasyon yaşanırdı şimdi posta koyuluyor ama %30 – %40 bandında kalıyor dolar artışı. Vatanını seven için inanın gurur verici bir durum. Tabi bu durumu fırsat bilip felaket tellallığı yapan, hayatı yaptığı YouTube videolarının izlenmesiyle elde edeceği kazanca bağlı kalıp binbir bok atan şerefsizleri kast etmiyorum.. Onlar için zaten atalarımız gerekeni söylemiş ne diyor tabirde? Mahalle yanarken ….. saçını tararmış .. Ee yine ne diyor atalarımız? Vatansızlar aç köpekler değil mi?…

Bu ülkede muhalefet öyle bir algı yaratıyor ki dolar yükseldi her şeye zam geldi herkes aç .. aç diye .. aç olan sizsiniz haram işkembenizi doldurmak için binbir kahpelik peşindesiniz.. Bu ülkede ülküden bahsedip şehit bacısına küfreden bir şeref yoksununu savunacak kadar karaktersiz ve şereften yoksunsunuz! Bu ülkenin meclisinde böyle bir insanı tutacak kadar namustan yoksun ve karektersizsiniz!… Dolar yükseldi, kına yakacak şerefsizlere inat şunu söyleyeyim. Alıp sizi karşıma desem ki neden yükseldi, merkez bankasının yükselttiği faiz nedir, ne anlama geliyor diye bileniniz olmaz. Ama ben kalbi güzel gönlü güzel ülkemin insanına şunu söyleyeyim; hani şu vekillerini alıp merkez bankasına giden zat ne demişti? Düşürmeyin faizleri neden o düşürülen faiz simon çocuklarının bu ülkenin tüyü bitmemiş yetimin hakkı olan tahvil alımlarında aldıkları faizdi, biz faiz düşürüyoruz neden? Size artık faiz yok! O eski Türkiye yok! O size yüksek faizler yok!

Neymiş? Sen tahvil alacaksın ben sana yüzde bilmem ne faiz verecem aman gitme aman kal… Hadi yavrum yandan yandan defol git!… Yok öyle faiz falan. Aralıkta bir daha indireceğiz.

Bu ülkenin artık kanını ememeyeceksiniz! Bu yapıldı diye sokakta Benjamin Franklin hayranlarının yaygaraları kopuyor. “Millet aç millet aç…” Bu millet tok ulan tok!

Açım diyen zaten Türk değildir .. Eski Türkiye yok artık bunu sokun beyninize. Sizlere yüksek faiz yok. Evet malesef içeride itiniz köpeğiniz kemiklerinizle beslediğiniz şerefsiziniz çok ama artık sizlere boyun eğen bir Türkiye yok!

Hey gidi Benjamin Franklin hey… Senin de sonun geldi… Cehennemde sevdiklerinle buluşman dileğiyle…

Bu arada yazın çizin sorun yok. Ama Dr. Kringo bu ülkede yeri yerinden oynatacak.. Bekleyin… Ya bu vatanı seveceksiniz, yada aklınızı alırım…

Sevgiyle Kalın…

Dr. Kringo

Bu gönderiyi paylaş