Sıra bizde! Üç başlı savaş başlıyor!

Sevgili canlar, selamlar olsun. İnşallah iyisinizdir. Herkese hürmetlerimi sunuyorum. Sizlerle hasbıhal babında teveccüh gösterip beyanlarıma değer veren siz değerli canlar için iki üç satır yazı yazmak istedim…

Bugün sizlere çok yakında başlayacak olan ABD ve İngiliz ortak yapımı sahnelenecek olan filmle ilgili bilgi vermek istedim.

Türkiye ve üç başlı savaş konulu film yakında vizyona giriyor! Senaryo sızdırıldığı için bende sizlerle paylaşmak istedim. İlk olarak Suriye konusundaki hassassiyetlerimiz noktasında PKK’yı silahlandırılıp sınırda tüm askeri teçhizatlarla konuşlandırılmış olması ve bizim dünya kamuoyuna sınır ötesi operasyona start vereceğimiz bilgisini paylaşmış olmamız. Diğer bir husus Yunanistan’ın Zelenskisi, ben ona bu hitapta bulunmak istiyorum, boynunun tasmasıyla senatoya gidip senato üyeleri tarafından boynundaki tasmanın çıkarılmış olması bir Yunanistan Türkiye savaşının olacağını gösterir ki Yunanistan’la savaşmak Türkiye’nin 10 gününü almaz. Ama bu savaş yaşanacak!

Devletimizin üstüne oynanan oyun gereği üç ayaklı savaş stratejisiyle güç denemek ve algı yaratılmak istenmektedir! Bir ayak Suriye, diğer bir ayak Yunanistan, diğer bir ayak ise içerdeki hainlerin sokakları karıştırma çabası. Buradaki piyonları, hani 6’lı bir masa kurdurup oturtdularya ki keza önümüzdeki günlerde servis edilecek olan gerçeklerde tüm vatandaşlarımız gerçekleri görmüş olacaklar. Kimlerin kimlerden emirler aldıklarını, CİA’nin Türkiye ile görevli senaristlerinin masaya nasıl altı ayak taktığını görmüş olacaklar…

Evet, belirttiğim gibi üç başlı savaş filmi için düğmeye basıldı ama inanın oyunlarıda, piyonlarıda devrilecektir! …

Paşinyan ile başlayan süreç Zelenski ile devam edip Michotakis ile son bulacaktır! O Suriye’ye konuşlandırdıkları Amerika’nın boynu tasmalı PKK itleride temizlenecektir! Şehitlerimizin ahı yerde kalmayacaktır!…

Sevgili canlar, yakında yepyeni video kanallarımızla Kızılelma otağımızdan canlı yayınlarla sizlerle bol bol hasbıhaller içerisinde olacağız ….

Sizlere hürmetlerimi sunuyorum ,sevgi ve saygılarımla…

Allaha emanetsiniz…

 

Kaan Sarıaydın

Bu gönderiyi paylaş

Comments (24)

  • Cidem Y. Altunay

    Selamünaleyküm değerli hocam,
    Allah razı olsun vermiş olduğunuz tüm bilgilerden dolayı.
    Rabbim sayınızı artırsın inşallah.
    Sizi Avrupa’dan izliyor ve takip ediyoruz.

    sevgi ve saygılarımla

    8 Haziran 2022 , 20:56
  • Nurhayat

    Kaan bey, daha çok yazılarınızı ve video paylaşımlarınızı bekliyoruz.
    Vakit ayırırsanız çok seviniriz.

    8 Haziran 2022 , 11:38
    • Bahattin

      Sevgilim hocam ağzınıza sağlık sizi çok seviyoruz. Allah bu vatan hainlerinden memleketi kurtasin.

      11 Haziran 2022 , 21:37
  • ali ergür

    PANŞİNYANIN ortada bırakıldığı gibi….ZELENİNSİKİ dumura uğratıldığı gibi..YUNANLI AKILSIZ MİÇONUNDA camii avlusuna terk edileceğini biliyoruz…sirtaki maymunu uzoyu fazla içince,..fare madunda hava atıyor…ve abd meclisi alkışla gaza getiriyor..

    5 Haziran 2022 , 18:36
  • Şahin

    Türkiye,yunanistan’ı kahvaltıda yer,geğirmez bile.

    4 Haziran 2022 , 21:39
  • İlknur

    👏👏👏

    3 Haziran 2022 , 13:40
  • feray

    savaş konusunda devletimin yanında olurum, mehmetçiğin yanında olur hatta kadın olmama rağmen ben de savaşırım o ayrı AMA AMA… kan emici bu mevcut hükümet CIA operasyonuyla gelmedi mi? pkk ya taşıyıcı mahkeme ile af çıkarmaya çalışmadı mı? şuanda dünyadaki sorunları bahane gösterip %200/yıllık enflasyonla cebimdeki parayı çalmıyor mu? bu hükümetten tiksiniyorum! neyin yanında olacağız, bir durur ve düşünürüm!

    2 Haziran 2022 , 17:40
    • feray

      şimdiden söyleyeyim beni linç etmeye kalkanlara…bu arap sevici hükümet üyelrini sevmek zorunda değilim, desteklemiyorum! yargılanmalılar! bu ülkenin başına Türk Milleti’ni yüceltecek, Türk Milleti için çalışacak doğru düzgün, akıllı eğitimli ve vicdan sahibi bir BOZKURT gelmelidir! mevcutta yoksa da doğsun yeter ya!

      2 Haziran 2022 , 17:48
  • Muhammet

    Bizi daha sık bilgilendirir misiniz? Son yazınızdan bu yana çooook zaman geçti. Sizin bilgilerinize ihtiyacımız var. Bir de hangi kanallarda video paylaşacaksınız? Takip etmek isteriz. Yazı için çok teşekkürler.

    2 Haziran 2022 , 15:04
  • fevzi.krc23

    2023 bir ekim sabahında hepimiz halay çekecez.emin olun.Devlet ebet müddet 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺

    2 Haziran 2022 , 07:18
  • Metin Eneç

    Bundan hiç kukumuz yok.kanımızın son damla sına kadar karşılıksız bırakmayacağız ölümlü dünya değilmi ne güzel bir yol.

    2 Haziran 2022 , 00:47
    • Raşid

      Yolumuz kızıl elma ya. Ben inşAllah derim. Bu itleri savaşsız temizlemek olmuyor. Haddlerini bildirmenin zamanı geldi geçiyor. 🤘🏻🇹🇷❤️🇦🇿

      2 Haziran 2022 , 01:17
  • Ümit ÇİFTCİ

    Çok Büyük Hata Yaparlar Kendi Ayaklarına Sıkmış Olurlar
    Allah Türk Ordusunu Korusun

    1 Haziran 2022 , 23:53
  • Hanım üzen

    Saten bu toprak lar bizim gerçek sahipleri biziz alacağız Allah hin izniyle hadi bismillah

    1 Haziran 2022 , 23:06
  • Timucin

    Türk devleti Türkiye Cumhuriyeti’nin öncesinde kurulmuştur biz Türk denilince boyler kaanlar çadırlar ve saraylar gelir biz turkuz biriz diriyiz bizim soyumuz yeryüzünde tek Türk kalmazsa kurur bunu bütün Avrupa dünya kabul etmiş halaaa içimizdeki hayinler kabul etmemiş pardon onlar da kabullenmiş ama bilirsiniz ki fakirin umudu ümutve temennidir ama bu içimizdeki fakirler dediğim fakir değil aşağılık kompleksi olan şeytanın yeryüzündeki temsilleri kim bunlar rahmana değil şeytana tapanlar ama şunu halaaaa anlamazlar ki çakalların hükmü kurtlar ayağa kalkınca ya kadardır bu çakallar bizim ayağa kalkmazi değil ulumamizi duyduğunda inlerine kaçar ama biz o cakallari inlerinde bogmasinida biliriz çünkü biz fatik kurduyuz alpaslan kurduyuz Osmangazi Orhan Gazi kurduyuz diyeceğim biz oguzboylarindan oluk oluk akan havluya diz çökerten Akşemsettin Mevlana torunuyuz biz biriz diriyiz tekiz

    1 Haziran 2022 , 23:03
  • Alabora

    👍👍👍

    1 Haziran 2022 , 22:12
  • Hüseyin

    Kaan bey uzun zamandır tv de yoksunuz yasaklandınızmı yoksa devletle beraber çalışma içindemisiniz herneyse başarılar diler bizleri habersiz brakma lütfen allaha emanet ol sevgiler saygılar

    1 Haziran 2022 , 21:25
    • Ali Han

      YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE

      1 Haziran 2022 , 22:42
  • Ertan OK

    Hocam Devletimize güvenimiz tamdır.Madem ki herşey ayyuka çıkacak, mevcut hükümet içindeki kliklerin nasıl iş tuttuklarıda çıksın.Ekonomik olarak ezilmiş halkın hakkını yiyen İT SOYLARINA nasıl göz yumulup,nasıl iş tuttuklarıda ifşa olsun. TERORIST TABİPLER BİRLİĞİ başkanını ve küreselci fahrettinin ivedilikle görevden el çektirilip TÜRK MİLLİYETÇİSİ bir bakan gelmesini de bekleriz. Artık ne olacaksa olsun 6’lı masada dağılsın ampulün aydınlıgindan faydalanan klikler de dağılsın. Çavuşoğlu gibi vatan evladı bakanlar 3 Hilâl ‘in altında birleşsin selâmetle…

    1 Haziran 2022 , 21:24
  • Adem

    Allah devletimize ordumuza zeval vermesin inşallah, yunanistanda bir çay içer geliriz. Yarım saatlik işleri var çok şükür artık ameliyat lazım öyle pansumanla olmuyor artık çevremizdeki yaralar kapanmıyor. .Rabbim zafer nasip etsin inşallah. Sizi çok seviyorum. Allaha emanet olun. ..

    1 Haziran 2022 , 21:09
  • Oğuzhan

    Allah yardımcımız olsun h
    Edef Kızılelma
    Bilgilendirdiniz için teşekkürler.

    1 Haziran 2022 , 20:41
  • Yavuz Veysel

    Pozitif görüleriniz ve açıklamalarınızı hep beğendim. Bize umut oldu heyecan verdi. Ama ekonomi uçacak dediniz ve tüm tersi olunca biraz hayal kırıklığı yaşadım ve söylediklerinizin gerçekleşme ihtimalini artık daha düşük görüyorum. Saygılar